InstaMania #119

marți, octombrie 03, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

   Brrrr! E octombrie iar temperaturile scazute ne curteaza de ceva vreme. Nu ma asteptam sa vina atat de repede dar nu pot sa spun ca acest aspect ma deranjeaza. Am scos de la naftalina hainele groase si am inceput sa ma bucur de toate pufoseniile din dotare. 
   Ma bucur ca nu ploua, ma adapostesc de frig sau... ma infofolesc, am inceput sa apelez din ce in ce mai des la lumanari parfumate si ma pregatesc si de savurarea unui vin fiert condimentat cu toate aromele specifice acestei perioade (nu in acest moment, e putin cam devreme). Sa va mai spun ca de o buna bucata de vreme m-am apucat sa cant colinde? Nici n-are rost, dar pot sa va spun ca majoritatea colegilor mei de serviciu sunt traumatizati (atat de colidele timpurii cat si de glasul meu de "privighetoare". )Dar pana la vin fiert si diverse metode de relaxare, va invit sa va delectati alaturi de mine si de un nou episod din InstaMania.

    Odata cu venirea toamnei am trecut si la nuantele inchise pe care le indragesc si de care-mi era atat de dor. Jane Eyre de la A England e una dintre preferatele mele.

    Outfitul saptamanii trecute a fost unul dedicat acestui sezon si unul dintre preferatele mele. In cazul in care ati ratat postarea cu un click aici puteti sa o descoperiti.

    A spus cineva pacackes? Uitasem cat de mult imi plac aceste clatite americane si de cand am vizitat-o pe Deena m-am gandit in permanenta la ele. M-am mobilizat intr-o zi de weekend si... hocus pocus preparatus, am rezolvat problema. Nu e greu deloc si sunt delicioase.

    Si daca tot vorbeam de toamna si de lumanari, trebuia sa va prezint si o poza cu una dintre preferatele mele. Dupa cum ma stiti, mi-a fost greu sa o incep dar dupa ce am facut pasul decisiv, am reusit sa ma bucur de aromele sale deosebit de placute.
    
    Eh, dragile mele, am mai incalecat pe-o sa si v-am mai prezentat un episod din InstaMania! Sper ca v-a placut si sunt curioasa daca printre voi se afla iubitoare ale acestui anotimp minunat. 
    Daca nu, este anotimpul vostru preferat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like