InstaMania #130

luni, martie 05, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Vine, vine, primavaraaa!
    Cum? De ce nu ma crezi?
    Iti spun eu ca vine, crede-ma pe cuvant!
    Am acceptat zilele geroase de saptamana trecuta dar de-acum nu mai are nicio scuza. Trebuie sa vina si simt cum pandeste pe la colturi pregatindu-se sa-si intre in drepturi. Si nu sunt trista cand imi amintesc ca anul trecut in aceasta perioada ne puteam bucura de temperaturi prietenoase pentru ca simt ca anul acesta va veni brusc si dintr-o data. Asta am spus de la primele dimineti geroase si continui sa-mi sustin cauza.
    E martie, e bine si-o sa fie si mai bine! Sunt optimista si nu vreau sa renunt la orice gand frumos care-mi poate creste starea de bine.
    Dar, pana la venirea anotimpului mult asteptat, te invit la un nou episod din InstaMania. Stiu ca-ti plac, iar eu astern cu drag retrospective periodice.

    Mi-era dor sa incep o postare de acest gen cu o fotografie din frumosul nostru Sibiu asa ca intr-o duminica incarcata de omat, am iesit la imortalizat cadre de poveste.

    Ultima carte a Petronelei Rotar nu s-a dezmintit. Orbi e genul acela de lectura care te prinde in mrejele sale, te tranteste cu capul de pereti si te face sa-ti pui tot felul de intrebari existentiale. Cel putin asta am simtit eu in momentul in care i-am devorat cu sete randurile. E genul acela de carte dupa care ai nevoie de terapie pentru a o intelege sau pentru a te intelege pe tine. 
    De ce nu i-am dedicat o recenzie?
    Pentru ca nu m-am simtit capabila sa transmit prin intermediul randurilor toate sentimentele pe care mi le-a stranit. Oricum, e geniala!

     Daca as putea sa cuprind intr-o singura fotografie modul in care imi place sa-mi petrec timpul liber alaturi de prieteni aceasta ar fi cea de mai jos. Deena si Katia m-au invadat cu optimismul si veselia lor, cartile se incadreaza perfect in peisaj iar o licoare Bachus-iana se incadreaza perfect in peisaj (tin sa precizez ca nu am introdus-o si pe Katia in ultima parte a ecuatiei). Sa mai zic si ca am avut de-a face cu martisoare care mai de care concepute de manutele iscusite ale trio-ului Deena (bunica-mama-fiica)?

    De vreun an tot chitai ca am nevoie de un masaj de relaxare si caut un/o profesionista care sa ma rasfete. Colegii mei, satui de solicitarile mele, mi-au oferit atat mie cat si colegelor mele cate un martisor inedit. Cata bucurie, a iesit soarele si pe strada mea! Ha! Ha!
    Acum trebuie sa imi aleg ziua si sa ma las (la propiu) in mainile Loredanei.

    Bioderma a venit in casa mea cu noutatea primaverii Atoderm SOS Spray iar eu am intampinat curierul cu bratele deschise. Acum ramane doar sa testez minunea si sa revin cu impresiile mele.

    Stiti cartile acelea care te fac sa uiti de tot si de toate? Dupa Privighetoarea n-am crezut ca o sa mai am de-a face cu ceva asemanator pana cand a inceput Cand infloreste liliacul. Aleluia!
    Este o lectura captivanta, minunata!

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania! Sper ca ti-a placut si episodul de azi si daca doresti sa te delectezi cu mai multe fotografii te astept si pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like