Doza de vitaminizare

miercuri, martie 14, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Cunosti reclamele cu iepurasii de la Duracell? Da? Ei bine eu, in ultima perioada, sunt ca celalalt iepuras, cel care se-agita, se-agita si iar se-agita si-apoi cade lat. Sa fie astenia, sa fie agitatia care ma reprezinta si pe care organismul meu ar vrea sa o elimine din programul sau zilnic... habar n-am. Cert e ca, adesea ma trezesc plina de energie iar pe la jumatatea zilei, bruummm.... nivelul e jos iar eu tooot trag de mine pentru a ma "remonta".
    Din acest motiv am decis ca ar fi cazul sa trec la o cura de vitaminizare intensa pentru a nu mai repeta experienta de anul trecut, experienta care inca ma bantuie. 
    Cum? Nu iti mai amintesti? Cred ca m-am plans vreo doua luni din cauza virusului celei mai urate gripe din lume care a reusit sa ma prinda si surprinda si sa nu ma lase sa scap pana nu si-a facut toate mendrele cu mine. Si-acum mai rad cu prietena mea, cea pe care am si contaminat-o de modul in care ne tot foiam prin apartament si ne indemnam sa ne luam medicamentele. N-a fost usor deloc, mai ales pentru o persoan care nu raceste. In perioada aceea am descoperit proprietatile miraculoase ale vitaminei C, vitamina fata de care am dezvoltat o mica obsesie si pe care de-atunci o recomand tuturor.
    Avand in vedere faptul ca perioada aceea a anului se apropie, am decis sa ma inarmez nu doar cu vitamina C, ci cu un complex de vitamine care sa reuseasca sa-mi ofere si plusul de energie pe care l-am pierdut si care sa imi si intareasca sistemul imunitar.
     Este vorba despre Bio-Seleniu + Zinc de la Pharmanord, care contine seleniu, zinc (Dooh!) si vitaminele A, B6, C si E. Acesta combinatie unica de nutrienti care se completeaza si se sprijina unii pe altii, face din Bio-Seleniu+Zinc antioxidantul ideal.

Seleniul si zincul sprijina functionarea normala a sistemului imunitar.
Vitamina E contribuie la protejarea celulelor impotriva stresului oxidativ.
Vitamina A contribuie la mentinerea vederii normale si a sanatatii pielii.
Vitamina C sprijina formarea normala a colagenului pentru functionarea normala a oaselor, gingiilor, dintilor si cartilajelor.
Vitamina B6 contribuie la mentinerea sanatatii psihice.
    Cred ca nu mai are rost sa mai motivez alegerea facuta, nu-i asa?
   Cantitatea recomandata este de o tableta pe zi iar o cutie contine 30 sau 60 de comprimate filmate.

    Am fost prevenita ca rezultatele nu sunt imediate ci o sa isi faca simtita prezenta in timp asa ca sunt inarmata cu rabdare si sunt pregatita pentru o imunitate de fier, piele frumoasa si sanatoasa, unghii sanatoase adica, sanatate cat cuprinde!
    Voi reveni cu noi detalii dupa ce voi testa o cantitate considerabila din aceste super-vitamine si iti voi prezenta experienta mea.

    Tu cu ce te inarmezi in aceasta perioada? Cum scapi de astenia de primavara si de racelile care pandesc nemiloase la fiecare colt?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like