Review: Ulei Alverde Naturkosmetik

miercuri, februarie 28, 2018 bydee-make-up 0 Comments

Buna, draga mea,

    L-am vazut in cutiuta cu minuni pe care am primit-o de la DM. Statea cumintel, fara sa iasa prea mult in evidenta datorita ambalajului sau simplu, curat, aerisit. N-am mai folosit de ceva vreme uleiuri din comert destinate rasfatului pielii asa ca mi-a starnit curiozitatea datorita combinatiei promitatoare de cinci uleiuri care mai de care si n-am mai asteptat. 

    Am indepartat ambalajul, am zambit in momentul in care am vazut ca potiunea este protejata de o sticluta autentica (am mare grija unde il asez pentru ca daca o sa ajunga in contact cu gresia cred ca tanguirile mele se vor auzi pana la mare departare) iar sistemul de dozare, perfect pentru gusturile mele.

     M-am delectat cu un dus fierbinte si apoi, l-am insfacat fara pic de mila. Mi-era teama ca izul sau n-o sa fie pe placul meu deoarece eu si uleiul de argan nu ne intelegem prea bine dar fricile mi-au fost risipite de la prima dozare. Compozitia sa este pe placul meu atat olfactiv cat si rasfato-tiv (ha, ha inventez si temeni noi).
    De la prima aplicare mi-am dat seama ca o sa ne intelegem de minune pentru ca se absoarbe rapid iar in urma sa ramane o piele hidratata, ca de bebelus. Nu trebuie sa insist cu masaje suplimentare, am dozat, am aplicat si fara sa insist am observat ca nu am de-a face cu pelicule uleoiase deranjante. Minunat, nu-i asa?
     Si daca am vazut ca obtin succese notabile in urma utilizarii sale, am inceput sa-l aplic fara sa mai tin cont de cantitatea pe care o aplic. Am scapat de teama, acum e timpul pentru bai de si cu ulei!
    Dupa cateva utilizari am constatat ca si cantiatatea sa se diminueaza direct proportional cu entuziasmul meu dar asta nu m-a impiedicat sa-l folosesc in acelasi mod. Si de-atunci il tooot folosesc cu drag si spor si daca-l voi termina, voi da fuga direct in DM si-mi voi reface stocul.
Ingrediente:

    Imi place la nebunie din toate punctele de vedere. Ma bucur ca sticluta imi permite sa vad ce cantitate am consumat si efectele sale se mentin de la o aplicare la alta. Pielea este hidratata, frumos parfumata asa ca Diana este incantata!
    Ma bucur ca am redescoperit uleiurile pentru corp si nu cred ca voi renunta curand la ele.
   Tu le folosesti sau preferi creme de corp?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like