Preferatele lunii ianuarie

miercuri, februarie 07, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

     Ce-am facut, ce n-am facut, dar ianuarie a trecut? Cum? La fel ca ultimele luni - cu o viteza supersonica. Parca ieri admiram artificiile la trecerea dintre ani si faceam primii pasi pe partia incepatorilor la Arena Platos din Paltinis. Si acum, iata! e februarie, e semi-primavara si incepem sa ne gandim sa ne schimbam atat rutina de ingrijire a pielii/parului/unghiilor cat si garderoba, adaptandu-le la sezonul intermediar. Hmmm! Da, n-avem ce sa facem! Ne tot reorganizam traseele din mers si ne pregatim de zile cu soare (si mai cald, si mai... cu dinti).
     Stateam si ma intrebam ce produse am indragit cel mai tare si mai tare in luna care s-a incheita si trebuie sa recunosc ca mi-a fost greu sa ma gandesc la altele in afara celor carora le-am dedicat un articol special, aici pe blog, zilele trecute. Asa ca am inceput sa masor cu un ochi critic zonele cheie ale casei mele si preferatele au inceput sa-si scoata nasul la vedere. Le-am inhatat, le-am imortalizat iar astazi, va voi vorbi despre ele.

     Balsamul de buze Hydrabio de la Bioderma s-a ratacit intr-unul dintre portfardurile mele si statea plictisit pana cand, intr-o zi, in timp ce cautam altceva (asa mi se intampla intodeauna, fac descoperiri majore in timp ce caut cu totul altceva) l-am zarit. Ei bine, de-atunci suntem de nedespartit.
     Produsele din gama Lift UP de la Cosmetic Plant au fost una dintre marile descoperiri din ultima perioada. Au beneficiat de un review in cadrul acestui articol si le folosesc i continuare in aceeasi combinatie.

    De-a lungul timpului v-am tot povestit despre pasiunea mea pentru sampoanele uscate Batiste dar, dupa umila-mi parere, varianta Tropical este "cea mai cea". Am tot incercat diverse sortimente dar de fiecare data cand ma intorceam la Tropical rasufland usurata si bucurandu-ma de reintalnire. Pentru mine el e THE ONE.
     Produsele de la Nivea nu inceteaza sama surprinda! In ianuarie am combinat gelul de dus Nivea Creme Smooth cu lotiunea de corp Nivea Oil in lotion Rose & Argan Oil iar rezultatul a fost o piele rasfatat, fina si catifelata. Trebuie sa recunosc ca mi-a fost teama ca o sa ma plictisesc de izul specific al acestor produse dar m-am inselat. Aroma lor poarta o ideea a celei clasice dar mai contine si altceva astfe incat sa te bucuri de variatiuni pe aceeasi tema. Imi place, asa da!

     Acestea au fost produsele spre care mi-am indreptat atentia in luna ianuarie, luna fulger care a zburat ca vantul si ca gandul.
    Voi ce produse ati folosit? Cum v-ati rasfatat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like