NOTD: First nails then the world

vineri, ianuarie 05, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

     Conform principiului de mai sus, care a devenit si titlul postarii mele, astazi va voi prezenta manichiura cu care am intrat in noul an. Trebuie sa recunosc ca in 2017 am fost destul de comoda si nu am mai investit timp in conceperea manichiurilor deosebite dar, dupa ce am observat cate priviri admirative poate sa aduca cu ea o manichiura realizata cu un minim de efort, mi-am propus sa lucrez mai mult la/cu mine si sa ma prezint mereu  in fata voastra cu ceva nou.
    Pentru manichiura care se afla astazi sub lumina reflectoarelor am apelat la unul dintre lacurile mele preferate pentru unghii de la Cupio, a carui rezistenta ma incanta peste masura si la una dintre placutele Born Pretty Store din dotare. Doua unghiute accent au fost incununate cu lac de unghii holografic de la Essence si fulgisori de la Seventeen.
     Rezultatul final? Un deliciu pentru ochii privitorilor, o manichiura care a atras doar priviri admirative. Uitasem cum e!

    Va mai amintiti de ultimul meu wishlist de anul trecut?
     Ei bine, doresc sa va spun ca am avut placuta surpriza de a pune gheruta pe aceste ornamente fix in perioada sarbatorilor asa ca m-am simtit datoare sa le incorporez in cadrul postarii mele. Sunt dragute, mititele si dau un aer romantic coltisorului in care sunt plasate.
    Imi plac la nebunie si le voi pastra in continuare in preajma mea chiar daca sarbatorile au cam trecut.



    Deci, ce parere aveti despre manichiura mea?
    Ati purta-o sau preferati manichiuri mai simple si rapid de conceput?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like