Ce produse am mai terminat... #1

luni, ianuarie 29, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


   Nu, nu vreti sa stiti de cand mi-am propus sa scriu aceasta postare. Nu vreti sa stiti!
   Pozele erau pregatite, prelucrate si asteptau sa fie presarate printre randurile unui nou articol. Si daca au vazut ca nu sunt prea bagate in seama s-au ascuns atat de bine incat a trebuit sa iau "la purecat" o gamada de foldere. Dar le-am prins, le-am incarcat rapid, fara sa le mai las sa evadeze iar acum imi trosnesc cu pofta degetele si incep primul articol din acest an dedicat concluziilor de final.

    Sezonul rece este pentru mine sezonul cremelor pentru maini. Incerc sa le folosesc zilnic, am cate una peste tot cu mine iar seara nu pot sa ma culc daca am sarit peste etapa hidratarii pentru ca stiu ca dimineata, senzatia accea de piele care strange, ma va insoti peste tot. 
    Crema hranitoare pentru maini de la Farmec a fost o surpriza deosebit de placuta. S-a lipit de mainile mele in timp ce ma plimbam prin DM asa, prin vara, iar abia cand am ajuns acasa mi-am dat seama ca face parte dintr-o editie limitata de Craciun. Aham, asta-i mtivul pentru care are un iz atat de apetisant! Am folosit-o in portii mici pe perioada verii dar de cand a venit iarna, am abuzat de ea. E densa, hranitoare, perfecta pentru nevoile mele. Plus ca are si un pret prietenos.
      Daca tot vorbim despre creme de maini, nu pot sa nu o laud pe Atoderm de la Bioderma. Este o crema de maini excelenta, care hraneste in profunzime si imi rasfata pielea mainilor si cuticulele. Nota 10.
     Hydrabio gel creme de la Bioderma mi-a fost alaturi in sezonul intermediar si mi-a fost greu sa accept ideea ca s-a terminat. Am tot pastrat un strop mititel pana in clipa in care mi-am dat seama ca ocupa locul degeaba si i-am pus gand rau. Mi-a placut foarte mult, hidratarea "ca la carte" pe care a oferit-o tenului meu a fost mai mult decat impresionanta pentru un produs gel si da, am oftat mult dupa ea. 

    Cred ca despre gelul de dus cu aroma apetisanta de ciocolata de la Palmolive v-am vorbit de atatea ori incat si voi v-ati saturat. Consider ca asta-i perioada lui de glorie si abia astept sa-mi cumpar unul nou. Nu, inca nu m-am saturat de el!
     Spumantul de baie cu ulei de argan de la Bottega Verde mi-a placut pentru ca facea o spuma abundenta care rezista mult timp si... datorita faptului ca nu avea iz de ulei de argan. Am vut niste emotii in momentul in care am plasat comanda dar am rasuflat usurata dupa ce i-am adulmecat aroma. Yay!
     Daca ma urmariti de ceva vreme, stiu ca stiti ca gelurile de dus spuma sunt printre preferatele mele si la un moment dat, dezvoltasem chiar o mini-mega-obsesie fata de ele. Ei bine, Sweet Cake de la Balea este atat simpatic incat n-ai cum sa nu-l indragesti. Are o aroma dulceaga (exact asa cum ii spune si numele), face o spuma densa si de fiecare data cand l-am folosit mi s-a parut ca m-am reintors in perioada clabucilor copilariei. Daca n-ati incercat pana acum produse de acest gen, trebuie musai sa le dati o sansa!
      Bahamas Dream de la Balea este, dupa cum ii spune si numele, un produs care te duce cu gandul la vacante in zone exotice. ei bine, in aceasta perioada am nevoie de dulcegarii si produse dense asa ca trebuie sa recunosc ca nu am oftat prea mult dupa el. Este un produs perfect pentru a fi folosit in perioada verii asa ca, o sa revin la gamele lor, peste cateva luni.

     Asta-i tot! Primul episod din acest an nu s-a lasat cu foarte multe laude dar, dupa un mic raid prin baie am observat ca mai multe produse se apropie de momentul sedintelor foto si presimt ca urmatorul episod nu se va lasa prea mult asteptat. Plus ca, trebuie sa fac o mica reorganizare si in zona ojelor. Da, cred ca urmatorul episod va va surprinde mai curand decat ne-am fi asteptat.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like