InstaMania #124

luni, decembrie 18, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    A-nceput de ieri sa cada, 
    Cate-un fulg, acum a stat.
    Iar mie... mi-a venit pofta de postat.
    M-am gandit sa incep acest episod al InstaManiei intr-o maniera cat mai vesela pentru ca.... vin sarbatorile, vine Craciunul, vine vacanta si chiar daca saptamana care tocmai a inceput o sa fie aglomerata si plina de agitatie, va trebui sa ne facem timp si pentru zambete si buna dispozitie. Uhhh, abia astept sa ma relaxez putin, sa vad daca mai stiu cum e! Dar pana atunci, va invit la un nou episod din InstaMania!

    A inceput sezonul in care e greu sa rezisti tentatiilor care pandesc la tot pasul iar eu, ma incadrez in categoria marilor pofticiosi. Recunosc, am zile si zile. Uneori resesc sa scap de mrejele lor apetisante dar alteori atac precum un animal de prada si nu mai las nimic in urma mea!
    Tare mult imi mai plac pufoseniile iar Mos Nicolae a stiut cum sa ajunga la inima mea. Pe langa dulciuri si fructe care au fost plasate in catitati semi-industriale zona incaltarilor mele, am descoperit si aceste creaturi simpatice pe care cu greu le-am purtat. Uitati-va si voi la ei, nu-i asa ca-s prea frumosi pentru a fi purtati? Sus manutele cine e de acord cu mine!

    Echipa Solaris m-a surprins la fel de placut ca in fiecare an. O punguta plina cu bunatati sanatoase care abia asteapta sa fie consumate. Da, unele dintre ele sunt deja amintire dar n-am putut sa rezist in fata lor ca tare gustoase mai sunt!

    Anul acesta intalnirea cu specific Craciunesc care a devenit deja traditie ne-a facut sa radem in hohote ata pe mine cat si pe Deena. Cadourile noastre au fost atat de similare incat n-am putut sa exclamam decat ca: suntem lumanaroholice si ne bucuram de ficare clipa in compania acestei "boli".

    Ziua de ieri a fost una mai plina decat m-as fi asteptat dar a fost incununata de multe succese. Chiar daca acum tastez mai greu din cauza basicilor pe care le-am capatat in urma luptei cu optimizarea timpului petrecut in preajma pistolului de lipit, sunt mandra de rezultatul obtinut. Trei coronite mandre care abia asteapta sa ajunga la destinarele lor. Abia astept sa vad reactiile care le vor insoti!

    Si-am incalecat pe-o sa si-am terminat si episodul 124 din InstaMania. 
    Voi ce planuri aveti pentru saptamana aceasta? ati reusit sa rezolvati tot ce aveati pe liste sau au mai ramas si lucruri de ultim moment care asteapta sa fie bifate?
    Eu va doresc sa aveti spor si veselie si sa reusiti sa supravietuiti zilelor de foc care vor urma!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like