Memo on - un sirop pentru o memorie de elefant

marți, noiembrie 28, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Cand agitatia devine starea care ma reprezinta ma las adesea purtata de val si imi dedic toata energia rezolvarii task-urilor care-mi sunt atribuite. Atat la serviciu, cat si in viata de zi cu zi incerc sa imi pregatesc programul iar cand neprevazutul isi face simta prezenta imi reconfigurez traseul si uneori uit lucruri care sunt destul de importante. Si cand realizez ca memoria imi joaca feste apelez la diverse suplimente alimentare pentru a ma ajuta sa ma mobilizez.
    In momentul in care am fost invitata sa testez Memo on si am vazut promisiunea unei memorii de elefant, n-am mai stat pe ganduri si-am acceptat instant (asta ca sa nu uit pe parcurs invitatia - Ha! Ha!).

    Suplimentul alimentar Memo on sirop contine plante medicinale ayurvedice care contribuie la functionarea normala a capacitatii de concentrare si memorare, sustinand randamentul intelectual. Ginkgo biloba ajuta functiile cerebrale integrative (memoria, perceptia, concentrarea) si coordonarea fizico-mentala. Rosmarinus officinalis si Melissa officinalis sunt recunoscute pentru mentinerea atentiei, concentrarii, a capacitatii de intelegere, de prelucrare, sistematizare si de retinere a informatiilor. 
     Cu rusinica de rigoare trebuie sa recunosc ca nu l-am consumat cu frecventa recomandata si asta din cauza modului de administrare, cu 1/2 ora inainte de masa sau cu 1 ora dupa masa de trei ori pe zi. Dimineata nu servesc micul dejun acasa si uneori luam cate o lingurinta din potiunea minunata dar se mai intampla ca in zilele in care eram pe fuga sa mai si uit.
    Totusi, l-am consumat si am observat ca (si) datorita lui am reusit sa fiu putin mai agera si sa reusesc sa ma organizez putin mai bine.
    Ambalajul sau este usor de manevrat iar capacul care se desurubeaza doar daca apesi ma face sa respir usurata daca il iau cu mine deoarece sunt sigura ca nu o sa se scurga si nu o sa pierd niciun strop din continutul sau.

    Nu are un iz tocmai placut dar pot sa trec rapid peste adest aspect doar gandidu-ma la efectele sale benefice. Aroma sa dulceaga ma face sa-l consum cu placere chiar daca gustul de plante care ramane dupa ce-l consum este destul de intens.

Ginkgo biloba (Arborele-pagodelor), frunze- Ginkgo Biloba contine numeroase substante flavonoide, dar si luteol, glucozid, bilobetol, ginkgetol, proantocianini sau ginkgolide contribuind la optimizarea functiei cerebrale, sustine circulatia sanguine cerebrala, astfel mentine aportul necesar de oxigen si glucoza in creier. Mentine echilibrul mental si ajuta la sustinerea performantelor mentale. Prin efectul antioxidant contribuie la incetinirea proceselor de imbatranire celulara.

Rosmarinus officinalis (Rozmarin), frunze- Rozmarinul este stimulant cognitiv, ajuta la normalizarea circulatiei periferice si cerebrale, mentine memoria si capacitatea de concentrare in caz de suprasolicitare psihica. Antioxidantii din rozmarin, cum ar fi acizii carnosic si rosmarinic, protejeaza creierul de stresul oxidativ.

Melissa officinalis (Roinita), parti aeriene- Roinita reduce starile de agitatie, stres si suprasolicitare. Are efecte intineritoare asupra celulelor nervoase si neuronilor si contribuie la imbunatatirea memoriei. Are doua componente primare, eugenolul si acidul rosmarinic care mentin sanatatea sistemului nervos. Eugenolul este un antioxidant ce sustine procesele naturale de vindecare ale organismului prin eliminarea radicalilor liberi care afecteaza celulele creierului. Ajuta la mentinerea nivelurilor de antioxidanti ai organismului, dismutaza si glutation peroxidaza. Acidul rosmarinic promoveaza un efect antidepresiv. Acidul rosmarinic incurajeaza fluxul sanguin, care ajuta la mentinerea sanatatii celulelor cerebrale.

    Acum, dupa ce am rememorat toate efectele sale benefice, promit sa respect frecventa consumului sau pentru ca sunt convinsa ca o sa aiba grija de mine si o sa faca ceea ce promite.
    
    Voi ati testat acest produs? La ce suplimente alimentare apelati in situatii in care simtiti ca aveti nevoie de ceva in plus?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like