Vinerea imbulinata #101

vineri, octombrie 20, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Era o dimineata frumoasa de octombrie, ca toate diminetile de toamna, nu-i asa?
   M-am trezit, mi-am pregatit in fuga cafeaua si m-am asezat in fata calculatorului. In timp ce tastam, mi-am privit unghiutele a caror manichiura simpla mov liliachiu cu doua accente misterioase pe inelar si degetul mijlociu striga dupa ceva in plus si mi-am amintit de ele. Bulinele mele! Mi-era atat de dor de ele!
    Am scotocit rapid printre ustensile si am gasit intrumentele de punctare care stateau plictisite de-atata... stat, le-am inhatat si-am inceput sa aplic cu sete bulinute suprapuse. Rezultatul mi-a placut atat de mult incat le-am imortalizat rapid iar astazi, vi le prezint si voua.




    Deci, ce parere aveti despre manichiura de astazi?
    Va era dor de o imbulinata?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like