OMG! A mani post!

luni, octombrie 09, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Nu mi-am dat seama cat de dor mi-a fost sa imortalizez o manichiura pana in momentul in care am decis sa fac pasul decisiv. Cu pasi timizi si inima batandu-mi cu putere, am inhatat aparatul de fotografiat, dupa ce in prealabil mi-am creat spatiul de joaca si m-am rugat ca lumina sa nu-mi joace feste, m-am asezat in pozitii in care si o contorsionista m-ar fi invidiat si am inceput sedinta foto. Uitasem cat de mult entuziasm poate sa aduca cu el procesul in sine. M-am bucurat atat de mult ca m-am reintors la vechile obiceiuri incat n-am putut sa-mi denumesc manichira decat OMG! A mani post!   
    Din momentul in care Trust me! de la Melkior a intrat in casa mea, si a fost dragoste la prima vedere credeti-ma pe cuvant, mi-am spus ca trebuie sa-i dedic un articol special. Nuanta sa e deosebit de frumoasa si poate fi purtata in orice moment al zilei si cu orice ocazie iar rezistenta sa e demna de invidiat. N-ai cum sa n-o indragesti, n-ai cum sa nu te indrepti spre atat de des incat si prietenii tai sa se sature de unghiutele-ti albastre.


    Si daca tot vorbim despre Melkior, trebuie sa va mai spun si ca baza pentru unghii 9 in 1 este singurul produs dedicat protectiei unghiilor pe care il mai folosesc. Are grija de unghiutele mele, le intareste, le apara de aparitia petelor inesteice cauzate de diverse colorari mai agresive si ma multumeste din toate punctele de vedere. Yay!
       Cam atat pe ziua de azi. Sper ca si voi sa fiti la fel de incantate ca si mine de revenirea rubricutiei destinata manichiurilor si daca aveti vreo dorinta, sugestie pentru mine, abia astept sa vad despre ce e vorba.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like