OOTD: It's simple! Be you!

miercuri, august 09, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Atat de cald, atat de vara incat singurele ganduri pe care le avem se indreapta doar spre vacante, rasfat si relaxare. Cel putin asta mi se intampla mie de cateva saptamani incoace. Ma trezesc dis-de-dimineata, alerg grabita spre serviciu si dupa ce ma linistesc savurandu-mi a doua cafea, gandurile incep sa-mi alerge spre munte, spre mare, spre zile in care singurele probleme sa se indrepte catre alegerea tinutelor potrivite pentru vremea de afara si a bauturilor racoritoare care sa ma insoteasca pe parcursul fiecarei zile. Mmmm... si s-a dus concetrarea mea! 
   Ce sa-i fac? 
   Atunci cand pofta de vacanta ma copleseste, imi iau palaria de paie si o las sa ma poarte departe, in locuri nebanuite, proaspat descoperite, in care sa ma protejeze de arsita verii. O privesc, o folosesc pe post de evantai iar imaginatia mea (intotdeauna extrem de bogata) incepe sa-si faca de cap.
   Cateodata ajung pe cele mai inalte piscuri, uneori ajung pe un vaporas care strabate valurile marii dar astazi, astazi ma poarta pe un drum de tara, prin verdeata, protejata de linistea pe care zonele rurale ti-o ofera fara sa ceara absolut nimic in schimb. 
    E frumos, e liniste si relaxare iar praful care ramane in urma masinilor care mai strabat uneori ulita nu ma deranjeaza absolut deloc. Ma plimb agale, fara nicio destinatie si aud cateva pasarele ciripind. Oare lor nu le-o fi cald? Cred ca se topesc dar totusi isi incanta audienta.
   Nu mai iau in considerare trecerea timpului, care oricum e din ce in ce mai nemilos si traiesc clipa, momentul cu care n-o sa ma mai intalnesc niciodata. Zambesc, ma topesc si nu ma mai gandesc la altceva decat la relaxarea binemeritata pe care mi-o aduce fiecare escapada.
   
 
     Ce-as putea sa va recomand pentru zile in care nu va puteti bucura de libertatea pe care v-o ofera o zi de concediu?
    Bucurati-va de ceea ce va ofera fiecare clipa! Jucati-va! Dansati! Cantati (eu imi traumatizez colegele de serviciu cu vocea mea de inger turbat)! Radeti cat mai mult si uitati de griji! Fiecare problema are o solutie si zau ca rezolvarile apar mai usor daca faceti un pas in spate si analizati situatia dintr-un unghi mai optimist. Gasiti un lucru care sa va aminteasca de ceva frumos, cautati motive care sa va insenineze zilele si profitati de lucrurile simple! Asta-mi spun si eu, asta va recomand si voua!


    O sa vedeti ca in acest mod fiecare zi va deveni mai senina iar pofta de concediu se va diminua simtitor. 

    Nu in ultimul rand, va recomand sa fiti voi fara sa va mai ganditi la parerea pe care o au alte persoane despre voi. Simtiti-va bine in pielea voastra, uitati de aparente si fiti fericite! Fiti ciudate, fiti melancolice, fiti aiurite, fiti asa cum vreti sa fiti! 

    Imbracati-va cu ceea ce va face pe voi sa va simtiti bine, uitati de tendinte si de pantoane de culoare si veti vedea ca totul o sa fie mult mai usor!

Am purtat:
Bluza - aici;
Pantaloni - aici;
Palarie - H&M;
Tenisi - Mustang;
Bratari - Soufeel;
Ochelari de soare - Decathlon.

    Din nou am plecat cu ideea unei postari si am ajuns in cu totul, dar cu totul alta zona. Oricum, ma bucur ca am ajuns si la acest subiect si nu pot sa inchei decat cu: It's simple! Be you!
    Fiti voi si bucurati-va in continuare de aceasta vara care e jos palaria!



Kiss Kiss Dee

You Might Also Like